ข่าว

รวมโอวาทธรรมเด่นๆ 'หลวงปู่แสง ญาณวโร' เรียบง่าย แต่แยบยล

เกาะติดข่าวสาร >> คมชัดลึก ออนไลน์
logoline

'หลวงปู่แสง ญาณวโร' เป็นพระสายป่าที่ปฏิบัติธรรมมาอย่างยาวนาน อีกทั้ง "หลวงปู่แสง" ยังมีโอวาทธรรมคำสอน ด้วยการเลือกใช้คำง่ายๆ แต่แยบยล ซึ่งเหล่าศิษยานุศิษย์นำมาปฏิบัติต่อๆ กันมา

กลายเป็นข่าวใหญ่ในชั่วข้ามคืนจากกรณี "หมอปลา" มือปราบสัมภเวสี พร้อมเจ้าหน้าที่สำนักพุทธฯ และฝ่ายปกครอง บุกเข้าตรวจสอบ "หลวงปู่แสง ญาณวโร" พระเกจิชื่อดัง แห่งวัดป่าดงสว่างธรรม อาศัยอยู่ที่สำนักสงฆ์ พื้นที่บ้านดงสว่าง ต.โคกนาโก อ.ป่าติ้ว จ.ยโสธร โดยมีการกล่าวหาว่าลวนลามหญิงสาวที่เข้ามากราบไหว้ 

 

แต่บรรดาศิษยานุศิษย์ต่างไม่เชื่อว่า "หลวงปู่แสง ญาณวโร" จะมีพฤติกรรมตามที่กล่าวอ้าง เนื่องจาก “หลวงปู่แสง ญาณวโร” มีอายุถึง 98 ปี ครองผ้าเหลืองนาน 74 พรรษา ป่วยเป็นอัลไซเมอร์ และยังเป็นพระสายป่าที่ปฏิบัติธรรมมาอย่างยาวนาน

อีกทั้ง “หลวงปู่แสง ญาณวโร” ยังมีโอวาทธรรมคำสอน ด้วยการเลือกใช้คำง่ายๆ แต่แยบยล ซึ่งเหล่าศิษยานุศิษย์นำมาปฏิบัติต่อๆ กันมา ซึ่งวันนี้ คมชัดลึกได้รวบรวมมาฝากกันด้วย

 

 

"ได้เกิดมาอัตภาพนี้ บ่บ้าใบ้เสียจริตผิดมนุษย์ ให้ตั้งใจทำความดี ให้เป็นหน้าเป็นตาพ่อแม่ สมกับที่ร่างกายนี้พ่อแม่ให้มา ให้คนเขาได้ย่อง ว่าลูกพ่อนั่นแม่นี่"

 

"เห็นบ่ว่ามันทุกข์ส่ำได๋ เกิดมามันทุกข์ อย่าสุอยากพากันมาเกิดหลาย"

 

"พากันคิดบ่จะตายมื้อได๋ มัวหลงโลกอยู่เด้อ ให้รีบสร้างความดีเข้า จะได้เป็นที่พึ่งได้ จนที่สุดบ่ต้องมาเกิดอีก"

 

"เขาว่าให้เฮา เฮาบ่ไปรับเอา แนวบ่ดีมันกะตกอยู่นำผู้นั้น เฮากะฮู้อุเบกขาอยู่ วางเฉยบ่ยินดีนำเขาว่า รู้แล้วกะวาง บ่หลงไปนำคำคน ไผเฮ็ดแนวได๋กะได้แนวนั้น ความดีความชั่วโตเฮาทำเอง บ่มีไผมาให้ดีให้ชั่วเฮาได้ เฮาสิดีกะย่อนเฮาทำดี เฮาสิชั่วกะย่อนเฮาทำชั่ว บ่มีไผมาเฮ็ดดี เฮ็ดชั่ว ให้เฮาได้สรรเสริญ นินทามันเป็นธรรมประจำโลก อย่าไปหลงนำมัน คั่นไปหลงนำมัน มันกะเดือดร้อน ไปรับเอาฟืนเอาไฟมาเผาใจเจ้าของ เป็นเดือดเป็นร้อนขึ้นมา ฮู้จักอุเบกขา วางเฉย ใจมันกะร่มเย็น"

 

"ให้เอาชนะกิเลสตัวเอง อย่าไปเอาชนะกิเลสคนอื่น ชนะกิเลสในใจตนได้แล้ว ขี้นชื่อว่าชนะทุกสิ่งในโลกนี้ กิเลสอยู่ขอบฟ้ามหาสมุทรไหนก็ชนะทั้งหมด ถ้าเราชนะตัวเราแล้ว"

 

"มีแต่คนแตกกันซวดๆ พากันมาเกิดมาตายหลายโพด คนทุกคนที่มานี่มีจิตมีใจกันเบิดทุกคนเด้อ ผู้หญิงก็มีใจ ผู้ชายก็มีใจ คนเฒ่าคนแก่ก็มีใจ พระเณรก็มีใจ อันได๋ๆ กะว่าลงอยู่ใจนี่เด้อ ดีชั่วกะอยู่ใจเด้อ สะอาดกะอยู่ใจนี่ สกปรกกะอยู่ใจนี่ ถ้าใจมันสกปรกกะให้ชำระซักฟอกมันออก ให้มันสะอาดขึ้นมา เอาธรรมะเป็นเครื่องชำระซักฟอก ให้มีศีล ให้มีสมาธิ ให้มันเกิดสติ ให้มีปัญญากำกับรักษาใจ ให้มีสติปัญญากำกับรักษาใจไปตลอด เฮ็ดขึ้นทำขึ้นภายในใจเจ้าของ ใจนี่พาเกิดพาตายมานานแล้ว"

 

ขอบคุณที่มา 108prageji.com

logoline

ข่าวที่น่าสนใจ